اهداف:
× درک مفاهیم اساسی تعالی سازمانی و بهبود مستمر در سازمان
× آشنایی با معیارهای مدل EFQM و مفاهیم اساسی مورد نظر در هر معیار
× آشنایی با عملیات خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود در سازمان

محتوا:
× اصول اساسی مدل تعالی سازمانی EFQM
× مقایسه اصول اساسی مدل تعالی سازمانی EFQM و هشت اصل مدیریت کیفیت
× مدل EFQM در مقایسه با استانداردهای مدیریت نظیر ISO9000 و ISO14000 و ...
× ویژگی های خاص مدل EFQM × شرح معیارهای مدل EFQM و زیر معیارهای مورد نظر در هر معیار
× چرخه RADAR × تکنیک های خود ارزیابی در مدل EFQM
× نحوه امتیاز دهی معیارها در مدل EFQM