بانک.معاملات .صنعت

ارتباط بانک و صنعت و قرادادها ی تسهیلاتی و نکات قابل توجه

بانک.معاملات .صنعت

ارتباط بانک و صنعت و قرادادها ی تسهیلاتی و نکات قابل توجه

محتویات دوره های اموزشی مدل تعالی سارمانEFQM

اهداف:
× درک مفاهیم اساسی تعالی سازمانی و بهبود مستمر در سازمان
× آشنایی با معیارهای مدل EFQM و مفاهیم اساسی مورد نظر در هر معیار
× آشنایی با عملیات خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود در سازمان


محتوا:
× اصول اساسی مدل تعالی سازمانی EFQM
 × مقایسه اصول اساسی مدل تعالی سازمانی EFQM و هشت اصل مدیریت کیفیت
× مدل EFQM در مقایسه با استانداردهای مدیریت نظیر ISO9000 و ISO14000 و ...
× ویژگی های خاص مدل EFQM × شرح معیارهای مدل EFQM و زیر معیارهای مورد نظر در هر معیار
× چرخه RADAR × تکنیک های خود ارزیابی در مدل EFQM
× نحوه امتیاز دهی معیارها در مدل EFQM

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد